FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Jakiego rzędu oszczędności może wygenerować analiza Fiabilis CG dla mojej organizacji?
Jak wygląda proces analizy, którą przeprowadza Fiabilis?
Po dopełnieniu formalności takich jak podpisanie umowy o współpracy nasz ekspert kontaktuje się z wyznaczoną przez Twoją organizację osobą, aby doprecyzować zakres danych, jakie Fiabilis podda analizie. Oczywiście w przypadku każdego realizowanego projektu otrzymujesz wsparcie naszego zespołu analityków, który będzie Cię wspierał w przygotowaniu danych, co pozwala ograniczyć zaangażowanie czasowe Klienta do niezbędnego minimum.
Następnie, po otrzymaniu dokumentów, rozpoczynamy proces wnikliwej analizy, który trwa do 3 miesięcy. Analizujemy całość ubezpieczeń społecznych w organizacji i kosztów okołopłacowych ponoszonych przez pracodawcę. Nasza analiza opiera się na weryfikacji, czy zastosowane przez Twoją firmę rozwiązania wyczerpują wszystkie dostępne na rynku możliwości.
Po zakończeniu analizy przygotowujemy raport, w którym prezentujemy m.in. zidentyfikowane oszczędności i rekomendacje oraz najlepsze rynkowe rozwiązania, które poprawią wyniki finansowe Twojej organizacji. Po prezentacji raportu to Ty podejmujesz decyzję o wdrożeniu poszczególnych zaleceń. Nasz zespół będzie Cię oczywiście wspierał przez cały okres wdrożenia zaproponowanych przez nas rekomendacji.
Czym różni się analiza Fiabilis od tych proponowanych przez inne firmy?
Bardzo często przeprowadzamy analizy w organizacjach, które korzystały już z tego typu usług oferowanych przez inne firmy, i mimo to znajdujemy znaczne oszczędności, ponieważ jako jedyna firma na polskim rynku analizujemy cały zakres ubezpieczeń społecznych. Nie ograniczamy się jedynie np. do składki wypadkowej.
Dzięki współpracy z naszą firmą Twoja organizacja otrzyma rozwiązania idealnie dopasowane do struktury płac wybrane z szerokiego wachlarza rozwiązań dostępnych na rynku.
Na ile współpraca z Fiabilis będzie dla mnie czasochłonna?
W zdecydowanej większości analizowanych przez nas obszarów pracujemy na danych elektronicznych, generowanych bezpośrednio z Twojego systemu kadrowo-płacowego lub innych systemów HRIS.
Po otrzymaniu danych ich analiza oraz przygotowanie raportu odbywają się w naszym biurze w Warszawie – na tym etapie nie angażujemy już Twojej organizacji.
Z czego wynikają wdrażane przez Was środki finansowe w organizacjach?
Wdrażane przez nas środki finansowe bardzo często wynikają z niedoskonałości systemów IT wykorzystywanych w procesie rozliczania wynagrodzeń. Wyłącznie analiza rozliczeń kosztów wynagrodzeń przeprowadzana indywidualnie dla każdego z pracowników pozwala na rzetelną diagnozę procesu oraz na zaproponowanie najlepszych rozwiązań i usprawnień. Wiążę się to jednak z koniecznością analizy bardzo dużych zakresów danych. Niestety działy kadr i płac nie są bardzo często w stanie wygospodarować odpowiedniej ilości czasu na taki projekt. Wtedy korzystają ze wsparcia naszych specjalistów.